RSS
What I mean What I am What I feel about my life What I need What I feel What I like to say and...... What I lie about

My Love!

Lilypie Pregnancy tickers

berkira kerja

today...is a day when i learn my lesson. in a 'cunning' way. well...let's put it as...effect of bullying. N my 'padan muka' of 'x nak ambik tahu'.



OK....



but...i just dont get it. most office staff nowaday...so berkira pasal kerja. apa salah nya...buat kerja tu. bukan nya nak kena guna tenaga...just sit back in front of the PC n type. just few pages. x sampai half an hour pon siap.



tapi x nak buat. sebab apa....



"bukan kerja I."" I tolong apa I dapat?" or something like "padan muka. biar ko susah"



boleh ka?



n its gettin' weirder when that guy tak siap kerja....this fella pon g report kt org atasan pasal this guy.ambik kesempatan....



paling sedih sekali tuh.....



this thing happen between us...



sesama malaysian...sesama melayu...sesama ISLAM!



geezzzz.....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment